x

Brugernavn

x
Skriv din e-mail adresse og få nyheder og tilbud fra os.
Jeg vil tilmelde mig!
Jeg vil ikke modtage flere nyhedsbreve!
kundeservice ønskeliste (0)

REKLAMATION

Hvis produktet er skadet ved levering bør dette meldes omgående til ROOM21`s kundeservice
Hvis vi skal kunne reklamere skaden mod vores transportør behøver vi anmelde transportskaden til denne indenfor 1-3 dage. Vi er derfor taknemmelige for, om du anmelder skaden indenfor denne tid.
 
Dette gælder både synlige og skjulte transportskader og det er derfor vigtigt at du så hurtigt som muligt efter modtagelse, pakker varen ud og kontrollerer at den er fejlfri.
 
Hvis skaden er synlig bør du meddele dette direkte til chaufføren ved modtagelse af forsendelsen. Få transportøren til at lave en notering om skaden på din kopi af fragtsedlen. Husk altid at gemme emballagen, for at reklamationen skal kunne håndteres korrekt.
 
Et produkt med konstateret transportskade bytter vi hurtigst muligt og uden omkostninger.