x

Brugernavn

x
Skriv din e-mail adresse og få nyheder og tilbud fra os.
Jeg vil tilmelde mig!
Jeg vil ikke modtage flere nyhedsbreve!
kundeservice ønskeliste (0)

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL & SVAR


Hvordan handler jeg?

Hvor lang er leveringstiden?
Hvad koster fragten?
Kan jeg specielbestille et produkt som ikke findes på jeres hjemmeside?
Hvordan leveres min bestilling?
Kan jeg bytte eller returnere en vare?
Hvad sker der hvis en vare bliver skadet under transporten?
Hvad betyder prisgaranti?
Jeg har et spørgsmål som jeg ikke kan finde svar på?

  

Hvordan handler jeg?

Læs gerne vores guide "Sådan handler du" som viser hvor enkelt det er at handle på Room21.dk

 

Hvor lang er leveringstiden?
Hvis varen er på lager er normal leveringstid 2-5 arbejdsdage efter at vi har modtaget din bestilling. Hvis du køber en bestillingsvare kan leveringstiden variere mellem 2 - 15 uger, alt efter produkt og varemærke. Forventet leveringstid finder du på respektive produktside, lige over knappen "Placer i indkøbskurven".
 
Hvad koster fragten?
Fragten er gratis når din ordre er på mere end 1000 kr.
Mindre pakker sendes til dit nærmeste posthus og koster 
49 kr i fragtomkostninger.
Større forsendelser med f.eks. møbler leveres hjem til dig og koster 295 kr i fragtomkostninger.
Hvis din ordre indeholder flere varer betaler du kun fragtomkostninger for den vare som er dyrest at sende. Uanset hvor mange varer du køber i samme ordre, betaler du altså kun fragtomkostninger for en vare.

For at se hvilke fragtomkostninger som tilkommer på din ordre gør du følgende:

Læg de produkter du vil købe i indkøbskurven > Klik dig til Kassen > Fragtomkostningerne ses længst oppe på kassesiden under rubrikken "Din indkøbskurv".


Ekstra transportomkostninger kan forekomme, f.eks. ved transport til ikke brofaste øer. Foruden dette kan ekstra omkostninger tilkomme for bærerhjælp eller aftenlevering. Tilgængelige leveringsalternativ og priser for tilvalg vises altid i kassen.

 

Kan jeg specielbestille et produkt som ikke er på jeres hjemmeside?
Hvis det drejer sig om møbler/ lamper af et varemærke som vi har et samarbejde med kan vi næsten altid hjælpe til. Se alle vores varemærker. Hvis du ønsker at specielbestille en vare er du velkommen til at kontakte os.


Hvis det drejer sig om indretningsdetaljer, kan man ikke specielbestille produkter.

 

Hvordan leveres min bestilling?

Levering af både små og store forsendelser sker med Bring. Andre leveringsalternativer kan forekomme og du informeres i så fald om dette inden levering.


Levering små pakker- 
Bring postpakker:

Refererer til mindre bestillinger. Forsendelsen sendes med Bring hjem til dig, hvor du bor. Hvis du ikke er hjemme når pakken leveres afleveres pakken til nærmeste ombud og du får en advisering eller et sms om, hvor og hvornår du kan hente din pakke. Pakken skal hentes indenfor 14 dage for at undgå at den sendes tilbage.

Hjemmelevering dagtid - Bring Express:

Bruges ved større og tungere gods. Levering sker altid til døren, hvis du bor i villa og til hoveddøren i egendommen, hvis du bor i lejlighed (eller så tæt på som speditørens bil kan komme). Du får en leveringsadvisering via SMS fra transportøren for at aftale, hvornår leveringen skal komme. Passer leveringsdagen ikke, fremgår det af sms'et, hvordan man ændrer dag. Bærehjælp indgår ikke. 


Du får information om hvilket leveringsalternativ som gælder for din bestilling når du går til kassen.


Læs mere om leveringsalternativ.

Kan jeg bytte eller returnere en vare?
Ja. Du har du ret til at fortryde dit køb indenfor 14 dage efter modtagelse af varen, forudsat at varen er ubrugt. Når du benytter din fortrydelsesret står du som kunde for returfragten. Øvrige omkostninger, som omkostninger for varen og fragt fra os til dig vil blive tilbagebetalt.
Læs mere om Fortrydelsesret & Pengene retur
  
Hvad sker der hvis en vare bliver skadet under transporten?
Hvis produktet er skadet ved levering bør dette meddeles omgående til Room21. For at vi skal kunne reklamere skaden mod vores transportør behøver vi anmelde transportskaden til denne indenfor 1-3 dage. Vi er derfor taknemmelige for, at du anmelder skaden indenfor denne tid. Et produkt som vi har konstateret transportskadet ombytter vi hurtigst muligt og omkostningsfrit.
Læs mere om hvordan du anmelder en fragtskade
 
Hvad betyder prisgaranti?
Hos Room21Room21 gælder prisgaranti på hele sortimentet. Prisgarantien indebærer, at vi regelmæssigt kontrollerer konkurrenternes priser, så vores priser aldrig er højere end vores konkurrenters. Køber du en vare på Room21 og mod al forventning finder samme vare til lavere pris noget andet sted, tilbagebetaler vi selvfølgelig forskellen. Hos os kan du derfor handle trygt og sikkert uden nogensinde behøve at være urolig for prissætning over markedspris.

Jeg har et spørgsmål som jeg ikke kan finde svar på?
Om du savner svar på et spørgsmål er du velkommen til at kontakte os.